Dit is uw nieuwe Helpcenter. Wij hebben het Helpcenter met tijdelijke inhoud gevuld, zodat u meteen aan de slag kunt gaan. Bewerk of verwijder deze inhoud gerust.
Het Helpcenter is ontworpen om uw klanten volledige selfservicesupport te geven. Het Helpcenter bestaat uit een kennisbank en voor Guide Professional en Enterprise ook een klantenportal voor supportaanvragen. Als u Zendesk Gather hebt, kunt u bovendien een community aan uw Helpcenter toevoegen.
Uw klanten kunnen kennisbankartikelen zoeken om meer te weten te komen over een bepaald onderwerp of via de eventuele community andere gebruikers vragen stellen.| Als uw klanten niet het antwoord op hun vraag vinden, kunnen ze een supportaanvraag indienen.
Zie Helpcenter-gids voor eindgebruikers voor meer informatie.
Elke gebruiker heeft een Helpcenter-profiel (Guide Professional en Enterprise), zodat uw Helpcenter-gebruikers elkaar beter kunnen leren kennen. Profielen bevatten relevante informatie over de gebruiker, samen met informatie over hun activiteiten en bijdragen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.